Searching...
piątek, 16 listopada 2012

ogłoszenia parafialne

Mam parę ogłoszeń parafialnych.

Robótka

Jest robótka, przepięknie opisana przez Kaczkę (i wielu innych blogerów), a zilustrowana przez Bebeluszka.
Ja się nieczęsto pcham do pomocy charytatywnej na oślep.
Ale tu gołym okiem widać, że to nie na oślep.
Posyłam więc w świat dalej.
Może komuś się też akcja spodoba.
Zajrzyjcie koniecznie !!!

Ja jestem zachwycona!




Blogerzy Bajki Piszą

Porywam się z motyką na słońce!
W życiu nie napisałam żadnej bajki, choć plotę bajki nie raz i wiele z tego, co mówię można między bajki włożyć :)))

Stwierdziłam jednak, że dlaczego nie?

W końcu trzeba sobie jakieś wyzwania stawiać.
Choć jak tylko się zgłosiłam, to strach mnie obleciał, że stworzę jakiegoś banalnego, nieoryginalnego gniota.
Ale w końcu do nagrody Pulitzera nie prenduję :)))


Zachęcam Was do uczestnictwa.
Nie tylko ze względu na wyzwanie rzucone przez Książki Zbójeckie i Krainę Czytania.
Ale jak będzie więcej niż 30 uczestników, to organizatorzy być może zrobią odsiew.
Wtedy ewentualne odrzucenie mojej bajki nie będzie tak bardzo upokarzające ;-P
No, a poza tym, możecie (być może) po raz pierwszy zostać współautorem ... KSIĄŻKI :)


Liebster Blog
Nie wiem, dlaczego mnie taki zaszczyt kopnął, ale zostałam wytypowana aż przez dwie blogerki do nagrody za 'dobrze wykonaną robotę'.
Bardzo serdecznie dziękuję Oliwce z Toskanii i Żonie Oburzonej (kolejność alfabetyczna :)) i obiecuję, że wpis pojawi się wkrótce, choć nie wiem, kogo będę mogła wytypować, bo ostatnio wszyscy Wytypowani mi się wzięłi i zbuntowali (z autorką bloga Książki Zbójeckie na czele!!! Dobrze, że ja nie jestem pamiętliwa ;-P)

No, to zabieram, się do roboty robótki, w końcu nominacja zobowiązuje!
Obym się tylko nie pomyliła i w odpowiedzi na pytanie nie naopowiadała jakichś bajek :)
Ps. A tu dodatkowa historia ku pokrzepieniu serc i zachęcie - o pozytywnych aspektach i sile internetu (wolę to niż tracenie energii na dążenie do (piątej) władzy :)))
Kocham Pomysłowość !
Właśnie założyłam na mojej stronie na Facebooku nowy album pod tytułem 'Kocham Pomysłowość!'
Bo kocham!
Uwielbiam ludzi, którzy potrafią stworzyć coś niebanalnego, zobaczyć przedmioty w innym świetle i wykreować rzeczywistość z rzeczy o pozornie zupełnie innym przeznaczeniu.

Niektórzy piszą całe blogi na ten temat.
Ja jednak skromnie ograniczę się do wrzucania co i raz znalezionych perełek do albumu.

Album można też oglądać bez posiadania konta na tym budzącym kontrowersje portalu :))
Obecnych na fejZBUKU zapraszam na moją stronę po zawsze świeże, choć rzadko rzucane pod ladę, update'y ...


... a pozostałych do oglądania bez możliwości komentowania :))
(klik w zdjęcie poproszę)







Miłego dnia!

0 comments:

Prześlij komentarz

Niepisanym prawem tego bloga jest lista komentarzy dłuższa od samego wpisu - uprasza się o podtrzymywanie tradycji:)

 
Back to top!